Tel: 08-7360160
E-post: info@seriersant.se
Öppettider:
Mån-Fre 12:00-18:00, Lörd 11:00-16:00
Söndag STÄNGT
Om du beställer för 700kr eller mer så bjuder vi på frakten!
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.
  • Lätt att Läsa - Minecraft - Briljanta brygder (Inb)

Från 6 år

Emmy, Birk och Byte är fast i Underjorden. Hur ska det gå för dem? Gillar ditt barn att läsa nya ord? Tycker ditt barn om att läsa för sig själv? Den här boken är en perfekt present till en liten bokslukare.


Skriv en recension

Note: HTML översätts inte!
    Dålig           Bra

Lätt att Läsa - Minecraft - Briljanta brygder (Inb)

  • Förlag: Egmont kärnan
  • Produktnummer: 9789157035615
  • Tryckår: 2025
  • ISBN-13: 9789157035615
  • Antal sidor: 32 färg
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska
  • Releasedatum: August 20, 2025
  • Tillgänglighet: I lager
  • 65.00 kr

  • Exkl moms: 61.32 kr

Taggar: Marvel, Mighty Thor, Spider-man, Egmont, Lätt att läsa, Pokémon, Minecraft,

Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.