Om du beställer för 700kr eller mer så bjuder vi på frakten!
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.
I denna Lätt att läsa Pokémon Sol & Måne Den stora pannkakstävlingen tävlar Ash och Pikachu om att vinna pannkakstävlingen. Kan de slå Alolan Raichu som vann förra året? Segraren får ett fantastiskt pris, gratis pannkakor ett helt år!
Från 6 år
Lätt att Läsa - Pokémon - Den stora pannkakstävlingen (Inb)
- Förlag: Egmont kärnan
- Produktnummer: 9789157032751
- Tryckår: 2024
- ISBN-13: 9789157032751
- Antal sidor: 32 färg
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Releasedatum: January 1, 2024
- Tillgänglighet: I lager
-
65.00 kr
- Exkl moms: 61.32 kr
Taggar: Marvel, Mighty Thor, Spider-man, Egmont, Lätt att läsa, Pokémon,
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.

