Tel: 08-7360160
E-post: info@seriersant.se
Öppettider:
Mån-Fre 12:00-18:00, Lörd 11:00-16:00
Söndag STÄNGT
Om du beställer för 700kr eller mer så bjuder vi på frakten!
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.
  • Cirkusdeckarna och kalasmysteriet (Inb) (Lättlästa mysterier)

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery bjuder till stort cirkuskalas! Hundratals ballonger ska blåsas upp, cirkusen ska uppträda och världens godaste tårta finns på plats. Men när kalaset börjar har någon ätit upp tårtan! Vem kan det vara? Kaspar och Katinka måste hitta tjuven. Varför är den sura clownen så glad? Och varför mår Tiger dåligt? Ett klurigt fall för Cirkusdeckarna!

Skriv en recension

Note: HTML översätts inte!
    Dålig           Bra

Cirkusdeckarna och kalasmysteriet (Inb) (Lättlästa mysterier)

  • Förlag: Bokförlaget Semic
  • Produktnummer: 9789155268909
  • Författare/Tecknare: Dan Höjer, Tomas Antila
  • Utgåva: 1:a
  • Tryckår: 2021
  • ISBN-13: 9789155268909
  • Antal sidor: 64 färg
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska
  • Releasedatum: July 1, 2021
  • Tillgänglighet: I lager
  • 85.00 kr
  • 59.00 kr

  • Exkl moms: 55.66 kr

Taggar: Cirkusdeckarna, Arkeologdeckarna, Semic, Dan Höjer, historieförbättrarna, Lättlästa mysterier,

More Product From Same Author

Arkeologdeckarna och den stora guldruschen (Inb)

Arkeologdeckarna och den stora guldruschen (Inb)

Följ med på äventyr! Mysterier över hela världen väntar på att lösas, och arkeol..

79.00 kr 125.00 kr Ex Tax: 74.53 kr

Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.