Tel: 08-7360160
E-post: info@seriersant.se
Öppettider:
Mån-Fre 12:00-18:00, Lörd 11:00-16:00
Söndag STÄNGT
Om du beställer för 700kr eller mer så bjuder vi på frakten!
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.
  • Kalle Anka Junior 2026-03 Lätt att läsa

Kalle Anka Junior vänder sig till yngre barn. Innehåller pyssel, lek och spel kombinerat med enklare serier.

Skriv en recension

Note: HTML översätts inte!
    Dålig           Bra

Kalle Anka Junior 2026-03 Lätt att läsa

  • Förlag: Egmont Story House
  • Produktnummer: 4810-03-2026
  • Utgåva: 1a
  • Tryckår: 2026
  • Antal sidor: 34 färg
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska
  • Releasedatum: March 11, 2026
  • Tillgänglighet: I lager
  • 47.00 kr

  • Exkl moms: 44.34 kr

Taggar: Kalle Anka, Walt Disney, Disney, Musse Pigg, Don Rosa, Carl Barks, Hall of fame, Semic, Egmont, pocket, kalle anka pocket, serietidningar, serietidningar, Kalle Anka junior, lätt att läsa,

Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.