Tel: 08-7360160
E-post: info@seriersant.se
Öppettider:
Mån-Fre 12:00-18:00, Lörd 11:00-16:00
Söndag STÄNGT
Om du beställer för 700kr eller mer så bjuder vi på frakten!
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.
  • Lätt att Läsa - Pokémon - Ash fixar kakan (Inb)

En söt utmaning! Ash träffar en söt Alcremie för en kakdekorations-tävling! Men när han och Pikachu sedan möter Alcremie i en strid, kan de då klara av dess gräddfyllda krafter? Gillar ditt barn att läsa nya ord? Tycker ditt barn om att läsa för sig själv? Den här boken är en perfekt present till en liten bokslukare.

Från 6 år

Skriv en recension

Note: HTML översätts inte!
    Dålig           Bra

Lätt att Läsa - Pokémon - Ash fixar kakan (Inb)

  • Förlag: Egmont kärnan
  • Produktnummer: 9789157034946
  • Tryckår: 2024
  • ISBN-13: 9789157034946
  • Antal sidor: 32 färg
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska
  • Releasedatum: January 1, 2024
  • Tillgänglighet: I lager
  • 65.00 kr

  • Exkl moms: 61.32 kr

Taggar: Marvel, Mighty Thor, Spider-man, Egmont, Lätt att läsa, Pokémon,

Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.