Tel: 08-7360160
E-post: info@seriersant.se
Öppettider:
Mån-Fre 12:00-18:00, Lörd 11:00-16:00
Söndag STÄNGT
Om du beställer för 700kr eller mer så bjuder vi på frakten!
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.
  • Lätt att Läsa - Pokémon - Den stora pannkakstävlingen (Inb)

I denna Lätt att läsa Pokémon Sol & Måne Den stora pannkakstävlingen tävlar Ash och Pikachu om att vinna pannkakstävlingen. Kan de slå Alolan Raichu som vann förra året? Segraren får ett fantastiskt pris, gratis pannkakor ett helt år!

Från 6 år

Skriv en recension

Note: HTML översätts inte!
    Dålig           Bra

Lätt att Läsa - Pokémon - Den stora pannkakstävlingen (Inb)

  • Förlag: Egmont kärnan
  • Produktnummer: 9789157032751
  • Tryckår: 2024
  • ISBN-13: 9789157032751
  • Antal sidor: 32 färg
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska
  • Releasedatum: January 1, 2024
  • Tillgänglighet: I lager
  • 65.00 kr

  • Exkl moms: 61.32 kr

Taggar: Marvel, Mighty Thor, Spider-man, Egmont, Lätt att läsa, Pokémon,

Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.