Tel: 08-7360160
E-post: info@seriersant.se
Öppettider:
Mån-Fre 12:00-18:00, Lörd 11:00-16:00
Söndag STÄNGT
Om du beställer för 700kr eller mer så bjuder vi på frakten!
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.
  • Lätt att Läsa - Spider-man - Kvarterets vänlige superhjälte (Inb)

Läs historien om hur Peter Parker blev Spider-Man i en lättläst bok med fina nytecknade illustrationer.

Peter Parker är en genomsnittlig tonåring. Han går i skolan, bor hos sin moster och är fotograf för skoltidningen. Tills en dag en radioaktiv spindel biter honom på en studieresa...

6-9 år

Skriv en recension

Note: HTML översätts inte!
    Dålig           Bra

Lätt att Läsa - Spider-man - Kvarterets vänlige superhjälte (Inb)

  • Förlag: Egmont Story House
  • Produktnummer: 9789157032799
  • Utgåva: 1:a
  • Tryckår: 2022
  • ISBN-13: 9789157032799
  • Antal sidor: ?
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska
  • Releasedatum: April 20, 2022
  • Tillgänglighet: I lager
  • 65.00 kr

  • Exkl moms: 61.32 kr

Taggar: Marvel, Mighty Thor, Spider-man, Egmont, Lätt att läsa,

Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.