Om du beställer för 700kr eller mer så bjuder vi på frakten!
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.
Läs historien om hur Peter Parker blev Spider-Man i en lättläst bok med fina nytecknade illustrationer.
Peter Parker är en genomsnittlig tonåring. Han går i skolan, bor hos sin moster och är fotograf för skoltidningen. Tills en dag en radioaktiv spindel biter honom på en studieresa...
6-9 år
Lätt att Läsa - Spider-man - Kvarterets vänlige superhjälte (Inb)
- Förlag: Egmont Story House
- Produktnummer: 9789157032799
- Utgåva: 1:a
- Tryckår: 2022
- ISBN-13: 9789157032799
- Antal sidor: ?
- Format: Inbunden
- Språk: Svenska
- Releasedatum: April 20, 2022
- Tillgänglighet: I lager
-
65.00 kr
- Exkl moms: 61.32 kr
Taggar: Marvel, Mighty Thor, Spider-man, Egmont, Lätt att läsa,
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.

