Om du beställer för 700kr eller mer så bjuder vi på frakten!
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Finland, Danmark och Tyskland fri frakt vid order från 1100kr.
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.
32 sidor. Ny bok i serien Lätt att läsa - om Spider-Man och hans vänner.
Spider-Man tränar sina vänner Gwen och Miles på hustaken när det plötsligt blir allvar. Svarta tentakler tränger upp ur kloakerna och hotar stadens invånare. Venom är tillbaka!
6-9 år
Lätt att Läsa - Spider-man - Mörka nät (Inb)
- Förlag: Egmont Story House
- Produktnummer: 9789157033734
- Utgåva: 1:a
- Tryckår: 2023
- ISBN-13: 9789157033734
- Antal sidor: 32 färg
- Format: kartonnage
- Språk: Svenska
- Releasedatum: August 10, 2023
- Tillgänglighet: I lager
-
65.00 kr
- Exkl moms: 61.32 kr
Taggar: Marvel, Mighty Thor, Spider-man, Egmont, Lätt att läsa, Venom,
Begagnade produkter är alltid markerade "BEGAGNAD" i titelraden. Alla övriga produkter är NYA och OLÄSTA.

